Direktlänk till inlägg 19 december 2006

INGEN RIKTIG SORG - BARA JÄVLIGT HOPPLÖST

Av Anna - 19 december 2006 19:52

Nu har jag ägnat 15 minuter av mitt liv åt att ligga på golvet och gråta.Sen blev det reklam på radion, och det typ bröt min hypnose. Det var lite fint innan. Jag låg och tänkte på livet.Tänkte på att jag är så ful.Jag är så trött på att vara ful.Och säg inte att jag visst är vacker, för jag vet att ni ljuger. Jag skriver inte det här för att jag vill ha medlidande. jag skriver det här för att jag vill protestera mot att livet är så enormt jävla orättvist.Varför finns det vackra människor när jag får vara så ful?Det är det värsta som finns att vara så ful som jag.Inbilla er att det är inre skönhet som räknas. Men så är det inte. Inte i mitt liv i alla fall.Jag älskar skönhet.Jag vill vara vacker.Inte ful.Hur fan ska folk någonsin kunna tycka om mig?Svara inte.Säg ingenting.Ni ljugerMöjligen ljuger ni omedvetet.Men ni ljuger.Jag vet vad sanningen ärVärlden är vacker och jag är fulJag orkar inte vara patetisk längreJag orkar bara inte merJag vill vara vacker NUJag vill inteJag vill inteJag vill inteJag vill inteJag vill inteJag vill inteDet är så elaktDet gör så ontJag vill att någon ska komma och berätta för mig att allting som jag trodde bara var falskt, och att jag är världens vackraste människa.Jag vill tro på mirakelMen det finns inga sånaDet enda som existerar är sanningenOch den vill jag inte ha

 
 
Johanna

Johanna

19 december 2006 21:42

Blir arg och vill slå sönder något. Blir arg för att du inte kan/får/vill se din egen skönhet och kvalitéer, du berör med dina ord.

Det känns så orättvist. Du är skitsnygg men tror att du är fel och mår apa pga det. Jag är liksom ful och äcklig och mår apa pga det. Jag förtjänar det någonstans liksom, men du är en såndär som man kan sitta och titta på och bara förundras och undra; varför kunde jag inte få se ut som henne?

Just nu gör jag väl alla fel som du sa att ingen skulle göra i just det här inlägget. Men jag msåte ändå, så du får väl strypa mig eller något om det blev för hemskt.

Jag ska nog gå och dö, för jag är så jävla dödligt ful att jag inte förtjänar att leva bland människor.

http://vinterglas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Billy

20 december 2006 00:33

Hmmm, lustigt. Jag sökte på ordet "malplacerad" och hamnade här och nu när jag läser det så håller jag med, livet är orättvist. Och tro minsann inte jag säger det för att visa medlidande...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 maj 2010 21:08

I'd tell you sad stories of my childhood   Dreams dreams, of when we had just everything dreams of me and you And it seems it seems that i can't shake those memories I wonder if you have the same dreams too   The littelest things they...

Av Anna - 18 februari 2010 19:20

I wanna be forgotten And I don't wanna be reminded You say please don't make this harder No I won't yet   I wanna be beside her She wanna be admired You say please don't make this harder No I won't yet   Oh dear, is it really all ...

Av Anna - 3 augusti 2009 18:01

He left no time to regret Kept his dick wet With his same old safe bet Me and my head high And my tears dry Get on without my guy You went back to what you knew So far removed from all that we went through And I tread a troubled track My odds are sta...

Av Anna - 21 juli 2009 19:38

Suerte que en el sur hayas nacido y que burlemos las distancias Suerte que es haberte conocido y por tramar tierras extrañas yo puedo escalar los andes solo por ir a contar tus lunares contigo celebro y sufro todo mis alegrias y mis males   Sabes que...

Av Anna - 3 juli 2009 20:44

So... so you think you can tell, heaven from hell, blue skies from pain? Can you tell a green field from a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell?   Did they get you to trade your heroes for ghosts? hot ashes for trees, hot a...

Ovido - Quiz & Flashcards