Alla inlägg under juli 2007

Av Anna - 18 juli 2007 16:15

Nu ska jag ringa till Sigtuna

Sen ska jag ringa till Fagersta


Det blir mycket telefonkontakt med lantisarna

<> Fast Johanna är bara hobbylantis


Älskar henne ändå


Av Anna - 18 juli 2007 16:11

Jag har två vänner som heter Johanna (kanske någon mer, men den personen får inte vara med den här gången i så fall) De två är de bästa Båda kan man prata Raskolnikovska idéer med Har Wintz läst Brott och Straff? 

Av Anna - 18 juli 2007 16:00

Jag har ont i halsen

Fast mycket bättre än igår är det

Jag nyser hela tiden, men det är inget farligt

Om man ser det från den sidan är det ju fint här

Om man ser det från den sidan är allting väldigt bra


Om man ser det från den sidan är det ett så kallat "fotpallen välte-problem" att Harald inte är här nu.
Om man ser det så, då är alla min problem av det slaget.

Nu känner jag mig väldigt ensam

Som tur är har jag någonslags kontakt med den bästa Wintzen i världen

<>Jag står inte ut med min hjärna

<>Den bara förstör

<><>Kan man operera bort den?


<><>SAAAAAKNAR MIN SIGTUNAPOJKE!!

<><><> 
Av Anna - 16 juli 2007 22:32

:(

Jag blir lite ledsen av tanken

Även om jag inte spenderade särskilt mycket tid där 

Av Anna - 16 juli 2007 22:27

The guys at busshållplatsen

Av Anna - 16 juli 2007 22:24

...det finns alldeles för mycket att säga om den saken

och jag har inte tänkt färdigt

Skapa flashcards