Alla inlägg den 23 december 2006

Av Anna - 23 december 2006 19:22

Har klätt julgran och hela baletten :-)Nu ska jag promenera, så jag kan somna i kväll. Jag har nämligen listat ut att mina sömnsvårigheter beror på att jag motionerar för lite.Jag känner mig lite fantasilös angående innehållet i det här inlägget. Men ärligt talat så bloggar jag just nu bara för att jag lider av något åt tvångstankehållet. Jag har fått för mig att alla mina problem kommer lösa sig ifall jag bloggar varje dag hela december ut. Mycket troligt...Min syster har egentligen datorn, så nu sitter hon bredvid och lyssnar på Green Day på hög volym. Jag tror jag slutar nu. Green Day är väldigt oinspirerande.Jag tror Kim har åkt till Uppsala eller något nu. Det gör mig arg. Jag ska bomba Uppsala. Och mörda Green Day.Nu ska jag promenera.

Av Anna - 23 december 2006 09:47

Inatt drömde jag att jag var i Egypten och inte skulle få träffa min familj på julen. Det fick mig att inse hur viktigt det faktiskt är för mig att fira jul med dem. Så tyvärr Johanna, I've joined the dark side.Idag ska jag städa i mitt bombnedslagsrum och tvätta kläder. Sedan kommer min familj (som jag älskar så mycket och inte tänker vara elak mot idag) tvinga mig att städa ännu mer.SUCKNu måste jag äta frukost

Ovido - Quiz & Flashcards