Alla inlägg den 18 december 2006

Av Anna - 18 december 2006 20:44

KAN ALLA MÄNNISKOR BARA SKRIVA VAD DE TÄNKER I PANNAN???Eller säga det rakt ut. Jag orkar inte tänka mer.

Av Anna - 18 december 2006 20:37

Jag tänker alldeles för mycket. Den slutsatsen har jag dragit idag efter att ha gått runt och mått dåligt länge.Orsaken till att jag mår dåligt är att jag hela tiden inbillar mig att folk runtomkring mig tycker att jag är jobbig. Att de försöker bli av med mig.Kanske är det sant. Men jag mår skit av att känna så, och det beror nog till största delen på att jag tänker för mycket.Om jag väl har fått för mig något så uppmärksammar jag tecknen när de kommer.Idag kände jag mig ful, tjock och efterhängsen. Det var inte så kul.

Av Anna - 18 december 2006 20:15

Jag har inget att leva förMen ändå uppkommer massa jävla problemTro mig, du vill inte ha mitt liv!

Av Anna - 18 december 2006 17:06

Nu ska jag lägga in en bild på ett vackert ansikte för att skänka lite glädje till min blogg.Just nu är jag jävligt depp.Det har varit en skitdag.Det värsta är nästan att jag har varit så jävla fnittrig på ytan fast det bara har skrikit inuti mig. Jag borde rimligtvis vara en strålande skådespelare eftersom jag är så bra på att låtsas vara lycklig.Som tur var fick jag följa med Kim, Tannaz och MIchaela på en liten shoppingtur efter skolan. Så jag har i alla fall fixat en hel del julklappar nu. Alla för att vara ärlig.Det jag hatar mest med mig själv är att jag alltid tror att jag är en så rolig människa, men sedan när jag är med folk som är roliga på riktigt så visar det sig att jag bara är en fjollig liten tönt.Jag hoppas inte Cristiano-bilden är copyright skyddad eller vad det nu heter...

Av Anna - 18 december 2006 11:32

Jag har precis pratat med min svenskalärare. Vi skulle prata om mina dikter och texter som jag hade lämnat in.Hon frågade hur jag mådde.Då höll jag på att börja gråta.Jag mår skit.Skit skit skitHela jävla livet är bara skitJag vill ändå inte säga detMan kan inte prata om hur ful världen är på det ytliga planetFolk tror att psykologer kan hjälpa mig att bli gladDet kan de inteJag vet att världen är fulJag kommer aldrig mer kunna acceptera deras lögnerJag hatar det ytliga livetJag hatar att höra deras falska skrattDet är bara lögnerDe förstår mig inteDe kommer aldrig förstå

Av Anna - 18 december 2006 11:09

Jag vill inteJag vill vara gladMen det finns ingenting att skratta åt

Av Anna - 18 december 2006 11:02

Jag är i skolan, fast jag hade kunnat ha sovmorgon hela morgonen. Sånt här får mitt liv att kännas så meningslöst.Just nu känner jag mig ensam och ledsen. Väldigt ensam.Kim har gått på något gymnaie öppet hus.Jag är ensam.Helt ensam.Johanna, Pillow är så jävla snygg nu. Jag kan inte låta bli att tänka på det. Underbar är han!!!Nu vill jag bara gråta.Men vad har jag att gråta för?

Skapa flashcards