Alla inlägg under juni 2009

Av Anna - 9 juni 2009 18:16

Jag har blivit lycklig nu. haha tillslut. Det är iofs inte på heltid, men det är det inte för någon. Jag vet!


I år har det hänt rätt mycket. Jag vill inte berätta allt dock. Jag känner inget behov av att informera folk ännu mer om vem jag är. Jag vet att mitt desperata tonårsjag alltid kommer vara en del av mig, men jag vill inte direkt skylta med den. Än så länge i alla fall.


För er som fortfarande läser. Vilket jag tror är typ Niklas, om ens han är kvar längre. Ville jag i alla fall bara avsluta lite. Säga att jag fortfarande lever, och kanske till och med mer än vad jag brukade göra.


Nu är det dessutom sommarlov, så allt känns underbart:D


Jag har inte varit inne på ett år. När jag loggade in fanns det typ ett par stycken kommentarer att acceptera. Jag accepterade dem alla, även den skrikiga "din blogg suger"-kommentaren. Det slog mig nämligen att den inte gjorde mest ont. Det som gjorde mest ont var de som skrev att de förstod.


Jag skrev aldrig för någon annan. Det är inte meningen att det ska vara bra text i den här bloggen.


Jag skrev för att det var så jobbigt att hålla alla destruktiva tankar inne. Det var som att jag diskuterade med mig själv, och oftast hjälpte det. I alla fall ett tag.


Jag hoppades förstås att någon skulle fatta. Men jag insåg ju att chansen var rätt liten. Jag hade ju till och med ångest för hur fel jag framställde mig själv. Det minns jag.


Jag måste erkänna att jag skäms en hel del över hur jag var när jag skrev. Men jag försöker att inte göra det. Om jag inte accepterar mig själv så kommer jag inte vidare typ.


Och nu gör jag samma sak igen.. diskuterar med mig själv :P


Ska sluta nu innan jag tror mig vara alltför poetisk. Det ser lite ofint ut.. 


Ha det bäst alla människor jag saknar!!

Nu ska jag ha den underbaraste sommaren i mitt liv! 

Skapa flashcards