Alla inlägg den 14 december 2006

Av Anna - 14 december 2006 19:25

Efter tre oseriösa små inlägg tänkte jag göra en liten reflektion om världen, livet och döden. Som en hyllning till Vittras ledning som hade möte på våran skola idag. (Jag träffade Ante där)Jag känner mig nöjd med mitt liv idag. Jag känner att det är helt okej att leva. Inte kul, men helt okej.Det beror på alla små roliga saker som hände mig idag. Typ att jag träffade Ante, att Madde bjöd mig på sin julmiddag och så vidare. Sedan var det några trevliga människor som var tålmodiga nog att lyssna när jag satt och skröt om mina betyg. Det fick mig också att må bra, fast såhär i efterhand så tycker jag lite synd om de små stackarna.Så har jag och Tannaz snackat med någon administrationstant på våran skola om det här med basketlaget. Imorgon ska vi snacka med rektoren på någon paus. Det är bra, för då kan jag inte ägna min lediga tid åt att glo på Pillow.Jag tror att livet är en transportsträcka till något bättre. Någonting som vi måste ta oss igenom, men utan att behöva prestera något. Jag tycker det är en lugnande tanke, och det hjälper mig att kunna njuta av tillvaron eller något.Nu tänker jag på någon som inte är Pillow, och det gör mig glad. Den personen är mycket snällare, tror jag.Lets dream awayErika trodde förresten att jag kunde höja mig i engelska nästa termin!Nu har jag lust att krama massor av olika människor. Synd att de inte är här allihopa.

Av Anna - 14 december 2006 19:22

Min kära vännina Wintzell har skapat sig en liten blogg här på blogggratis.se. Så nu är den här sidan ännu mer invaderad av Vittrabarn :-)HeheheHär är en liten hyllning till Wintz i alla fall. Eftersom vi verkar ha gjort en liten tradtion av att hylla varadnra hela tiden.Kram på dej

Av Anna - 14 december 2006 19:20

Nu är jag på patetiskt humör igen, så jag sitter och skriver massa korta meningslösa inlägg för att komma högre upp än Kim och Johanna på listan över aktiva bloggare.

Av Anna - 14 december 2006 19:19

Idag satt jag och Kim och räknade matte. Kim frågade om hon fick låna mitt sudd.Men jag var ganska dåsig i hjärnan, så jag gav henne min penna istället.- Det är är ju en bläckpenna, ta mig tusan. sa KimDå skrattade jag

Av Anna - 14 december 2006 19:17

Jag känner mig konstig. Inte sådär glad eller ledsen över någon speciellt. Lite pirrigt i magen. Lite glad kanske ändå. Men inte spralligt gald, utan bara lugn och nöjd.En sak vill jag ha. Fast det tänker jag inte skriva om.Jag är nog lite galen, lilla jag.

Av Anna - 14 december 2006 16:47

Jag gjorde nyss min svenskaläxa! Jippie! Jag är så jävla duktig!!! Nu ska jag räkna lite matte ikväll också, fast inte så mycket.Kramar på alla gullungar där ute.

Av Anna - 14 december 2006 16:05

Nu har jag fått stöd av Kim i att glömma Pillow. Han är inte värd mig (låtsas vi).Imorgon ska vi ha typ massa turneringar och grejer i skolan. Det ska bli kul! Nu ska jag skriva svenskaläxan, så jag dissar bloggen lite.Puss på Michaela.Jag saknar Victoria!

Av Anna - 14 december 2006 07:35

Jag skriver ett inlägg på morgonen! The BIG DAY :-)Jag har faktiskt vaknat och gått upp och allting i ganska god tid, men nu måste jag springa iväg. Så jag inte missar tåget.

Ovido - Quiz & Flashcards