Alla inlägg den 4 december 2006

Av Anna - 4 december 2006 21:12

Ja, nu är jag som sagt tillbaka från Värmdö. Det verkade faktiskt bra, men jag var så jävla hungrig när jag var där. Så jag kunde inte riktigt koncentrera mig. Jag är konstig jag.Jag får massa komenatrer om att min blogg är så sorgsen. Jag får väl ta och försöka pigga upp den lite då då. Problemet är bara att jag skriver mycket bättre när jag är ledsen. Så jag får riskera att det blir väldigt dåligt. Men lite chanser får man väl ta här i livet.Jag kommer antagligen inte hålla det där löftet om att göra min blogg lite gladare, men jag kan ju försöka.Nu ska jag sova...

Av Anna - 4 december 2006 16:00

Måndagar är svåra. Men jag ska skriva ett brev till Kim nu, så jag ska inte lägga upp alla mina tankar här idag.Strax ska jag sticka på Öppet Hus på Värmdö Gymnasium. Det kan bli lite intressant, men helst skulle jag bara vilja ligga hemma och deppa över mitt liv som bara går åt helvete.Jag ville svara på Elins kommentar också. Ja, visst skulle vi kunna gå och dö nu. Det är det jag har försökt påstå, men alla säger att jag visst måste fortsätta leva. Deras motiveringar är lite olika, men jag tror inte på någon av dem. Jag lever för Alvas skull, och för att jag inte orkar ta livet av mig. Om jag hade tid att fundera igenom det hela ordentligt så skulle jag säkert vara död inom kort, men som tur är så har jag inte tid...Puss på dej Elin (och på alla andra också förresten)

Skapa flashcards