Direktlänk till inlägg 19 november 2007

Studiedag

Av Anna - 19 november 2007 20:19

Är typ sjuk och allmänt PMSig. blee


Allting är ändå rätt bra

Det kommer ju gå över liksom

så skönt att äntligen kunna känna så eftersom folk tjatar om det ständigt och jämt


har ärligt talat inte så mycket å skriva


ska till Martin imorgon på studiedan å kolla på film

han bor i det fräscha å fina området Hammarbysjöstad :D

Lustigt


saknar Harald, fast jag var i sigtuna senast igår och hälsade på i hans nya fina hus

de har typ sjötomt nu, fett mys


Jag kommer alltid på hur ointressant min blogg måste vara för folk som inte känner mig.

Inte för att jag skriver för deras skull, men ändå. De flesta skriver ju liksom bloggar om stora typ samhälsfrågor och så. Min är mer som någonslags wierd dagbok.


ojoj

<> 

<>Om en månad åker jag tilll fucking thailand

<>Det blir lite pissigt att missa allt julmys med Harald och ledighet med alla kompisar

<>fast vila kan jag ju göra i  thailand också

och kanske blir brun


guess I'll live


jag kommer sumpa mina musikprov (typ fyra stycken) och därmed få mitt första G. Det sämsta är att musikbetyget blir det första betyget jag får på gymnasiet, så där ser man en tydlig vändning i studieresultaten.

<>Var man kanske lite snäll med betygen på Lessan kan tänkas?


<>men nu ska jag mathildaprata

<>puss 

 
 
madde

madde

20 november 2007 14:15

Jag gillar att läsa din blogg, thailan det verkar ju fett kul gumman!!, jag ska till USA, Las vegas om en månad :D ska du fira jul i thailand då? och jag lovar att du kommer vara brun som en peppar kaka jag var ju där i februari och det e skit bra shopping! du kommer ha dö kul lovar jag! ha det bäst! tusen pussar

http://thedramaqueen

 
Ingen bild

Tannaz

20 november 2007 18:09

Det är det som gör din blogg så speciell, Mina. Den är inte som de andras. Det är så bra...
Kram// Tannaz

 
Johanna

Johanna

25 november 2007 18:05

MINA! Minns du hudskämtet? Det gör jag. Jag sitter och fnissar hysteriskt för mig själv.

http://www.bd.bloggagratis.se

 
michaela

michaela

30 november 2007 12:36

va härligt att åka till Thailand....kramisar

http://varlden

 
Ingen bild

Niklas

5 december 2007 16:21

Jag vill också åka till Thailand. Var är min biljett? Glömt att skicka den till mig ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 maj 2010 21:08

I'd tell you sad stories of my childhood   Dreams dreams, of when we had just everything dreams of me and you And it seems it seems that i can't shake those memories I wonder if you have the same dreams too   The littelest things they...

Av Anna - 18 februari 2010 19:20

I wanna be forgotten And I don't wanna be reminded You say please don't make this harder No I won't yet   I wanna be beside her She wanna be admired You say please don't make this harder No I won't yet   Oh dear, is it really all ...

Av Anna - 3 augusti 2009 18:01

He left no time to regret Kept his dick wet With his same old safe bet Me and my head high And my tears dry Get on without my guy You went back to what you knew So far removed from all that we went through And I tread a troubled track My odds are sta...

Av Anna - 21 juli 2009 19:38

Suerte que en el sur hayas nacido y que burlemos las distancias Suerte que es haberte conocido y por tramar tierras extrañas yo puedo escalar los andes solo por ir a contar tus lunares contigo celebro y sufro todo mis alegrias y mis males   Sabes que...

Av Anna - 3 juli 2009 20:44

So... so you think you can tell, heaven from hell, blue skies from pain? Can you tell a green field from a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell?   Did they get you to trade your heroes for ghosts? hot ashes for trees, hot a...

Skapa flashcards