Alla inlägg den 20 december 2006

Av Anna - 20 december 2006 21:33

Vad skulle egentligen hända om jag bara gav upp?Om jag bara la mig ner och vägrade vara som demOm jag bara sket i deras reglerOm jag bara sovJag vill sova till världen blir lite vackrare
Jag är en tönt

Av Anna - 20 december 2006 21:24

Jag orkar inte med mig själv längre!Jag bara gör bort mig själv, och sedan spänderar jag resten av min dag åt att gråta över det.Jag är så jävla hopplös.Jag ORKAR INTE!!!Nu har jag lust att radera min blogg. Precis som Kim. Men jag ska ju använda den som underlag till min bok sen, så det funkar inte ju.Och så har jag ju lovat mig själv att skriva ett inlägg per dag december ut. Och det måste jag ju hålla.Det bästa skulle vara om folk kunde låta bli att läsa dem.God natt

Av Anna - 20 december 2006 13:34

Nu har jag suttit och flummat mycket länge med Johanna och Vicky. Jag är så glad att de är tillbaka.Jag är lite mystisk...

Av Anna - 20 december 2006 10:57

Nu är jag i skolan, och Johanna har redan listat ut vem Nya Pillow är. Pinsamt.Nu vill Kim veta också. Jag kanske säger det till henne snart.Vilken liten tönt jag är.Nu har jag gett julklappar till massor av mina vänner. De blev glada.Ikväll ska jag på teaterföreställning med mina föräldrar. Det ska bli lite mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards