Alla inlägg under januari 2008

Av Anna - 29 januari 2008 17:28

Harald dissade mej idag

Det värsta är att han inte ens inser att jag tar det som en diss

Han är en apa

<> 

<>Men jag överlever det

<>Och allt annat som händer i mitt liv

<>Actually så börjar jag gilla det rätt ordentligt

<>Jag gillar att leva :)


<>Hade matteprov idag

<>Gick helt okej

<>Fast jag har ju inte fått tillbaka det än


<>Kände för att gå till Lessan, men skulle ju träffa Harald

<>Efter dissen ville jag bara hem


<>Mår lite bättre nu

<>Tack vare en vän


<><>Får se hur fortsättningen blir


<><>Jag ska skälla på Johanna från Niklas :) 

Av Anna - 9 januari 2008 13:38

På något sätt är det som att det inte är samma jag

Den som tittar och den som blir tittad på

När jag måste vara en del av vardagen så är det plötsligt inte lika lätt längre

och jag måste det nu


Fast jag saknade ju allihopa som fan

Jag vet inte

kanske längtade jag lite efter att få fortsätta leva

men å andra sidan vore det jävligt skönt att börja om

<>någonstans där man inte har kraven

<>Kraven att älska dem man älskar o så vidare

<>Det blir för tråkigt då eller något

<>När folk börjar räkna med att man ska vara den man alltid har varit i deras ögon

<>Jag hatar nog att känna folk för väl

<>Eller?

<>Jag älskar att göra nya intryck i alla fall


<>Jag ska resa när jag blir stor :D

<>För alltid typ

<>Tills jag hittar ett jag som jag trivs med i alla fall


<>Kanske bo på stranden som phil

<>men det är inte heller frihet

<>Jag hatar att människor tror att de är fria fast de inte är det

<>Skulle jag ta mej den friheten som jag egentligen vill ta så skulle folk bli galna

<>eller de skulle tycka att jag va det i alla fall



<>ååååååååååååååå

<>bleee

<>så fuckin jävla patetiskt :(


<>Jag vill vara allt

<>Jag vill inte stå på en sida och slå ner alla andra sidor

<>Jag vill vara allt

<>och jag vill va hyfsat bra på å va allt

<>lite av varje

<>som alva kanske

<>sötnöt


<>fast jag är nog inte bra på tillräckligt många saker

<>jag klarar det helt enkelt inte

<>det är som att jag sitter fast i allt gamalt som har gått fel

<>Jag kan liksom inte glömma det


<>Fast det handlar inte om att leva bäst det är det som är grejen

<>Det handlar om att ha lite kul och planera att ha mer kul

<>och det ska jag ha 

Skapa flashcards