Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Anna - 30 oktober 2007 11:41

Jag yogade igår. det var rätt skönt.

Idag skulle Harald komma då

men det verkar gå åt helvete

jag tänker slå honom hårt när han kommer


Det var en vecka sen jag såg honom senast och jag håller på å dö

så försöker jag ringa honom för att kolla var han är, men hemtelen är det ingen som svarar på och mobilen är avstängd (troligen död)


GALENSKAP


Jag känner mig vidrig och rastlös när jag bara sitter här

har ingen lust att hitta på något heller

har egentligen bara lust att vara med Harald, men snart har jag inte lust med det heller för jag blir så jävla sur av att han inte hör av sig

om han kommer vid fyra tänker jag inte släppa in honom i mitt hus

då får han sova i trädgårn


faaan


varflr är jag så jävla mesig så jag blir typ helt förstörd av det här

<>nej, seriöst. nu måste jag peppa upp mig lite

det är inte tillåtet att vara såhär svag


håll tummarna för mej

och för att Harald är påväg men inte har mobilen på 

Ovido - Quiz & Flashcards