Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

JAG HATAR MÄNNISKOR

Av Anna - 17 oktober 2007 20:12

JAG HATAR MÄNNISKOR


Och säg inte åt mig att försöka se positivt på saker och ting

Människor är värdelösa på att hjälpa

<>VÄRDELÖSA
Jag hatar folk som verkligen tror att det blir bra av att "rycka upp sig"

Sure att jag inte skulle ha försökt det

Sure att jag sitter och deppar bara för att det är mysigt


TROR NI ATT JAG ÄR DUM?!


JAG HATAR HATAR HATAR MÄNNISKOR

GRÅÅÅT


DÖDÖDÖDÖDÖ


HATA

JAg skiter i om man blir en misslyckad och olycklig människa av att hata

Det verkar jag ju bli ändå


Det jag hatar mest är människor som först verkar förstå allting, men sen ger de ett råd i stil med ryck upp dej

DET GÖR ONT

FUCKING ONT


JAG HATAR HATAR HATAR ER!!!


Skriv ingen kommentar på det här! Ingen.

<>Jag fattar inte varför det bara kan komma ut via bloggen

men det är tråkiga fakta


OCH ANTYD FÖR I HELVETE INTE ATT JAG ÄR MISSLYCKAD BARA FÖR ATT JAG MÅSTE SKRIKA UT ALLTING


Jag hatar mig själv

Jag hatar hela jävla världen

OCH SÄG INTE ATT JAG SKA RYCKA UPP MIG

<> 

<>Jag hatar att vara ensam

<>Att hur många människor jag än omger mig med kommer jag alltid vara ensam

<>För jag verkar vara för jävla misslyckad för dem

<>Måste hela tiden prata om mina problem

<>DET GÖR ONT PÅ MEJ MED

<>mest på mig

<>MEST MEST MEST

<>Jag hatar att hata er för det får mig att hata mig själv

<>JAG HATAR ALLT


<>Jag vill inte leva i en värld där allting är för jävla perfekt för mig

<>DET ÄR FAN INTE RÄTTVIST

<>HATHATHAT


<>Ingenting hjälper mig

<>Ingen och inget

<>Jag är bortom allt hopp

<>OCH SÄG FÖR FAN INTE ATT DU FÖRSTÅR

<>Var inte en liten jävla översittare och säg åt mig att le mot världen så ler den tillbaka

<> <>Det är ren jävla lögn

<><>Ren frätande jävla lögn

<><>Lycka leder inte till mer lycka

<><>Bara till mörker och hat och illamående


<><>Självhat som gör mig yr och illamående

<><>SPYASPYASPYA


<><>Varför i helvete ska jag fortsätta försöka?


<><>SÄG INTE ATT DET BLIR BÄTTRE FÖR DET HAR DU OCH DIN SORT SAGT HELA MITT LIV


<><>JAG HATAR ER!! 

 
 
madeleine

madeleine

18 oktober 2007 14:36

Jag saknar dig.

http://thedramaqueen

 
madeleine

madeleine

18 oktober 2007 14:38

förlåt. såg inte

http://thedramaqueen

 
TANNAZ

TANNAZ

20 oktober 2007 17:52

:'(

http://minvarld

 
Ingen bild

Hat

22 november 2008 22:14

Jag kan förstå att man hatar så som du gör för jag hatar jag oxå. Mest hatar jag andra för dom är så fula och äckliga. framförallt för att dom inte förstår mitt sätt att hata.
Ett tips är att ta livet av sig själv (för hata är väldigt jobbigt) Annars får du hata vidare i din hat värld.

 
Ingen bild

k

1 februari 2009 20:50

jag hatar också människor!!! speciellt dom som plågar stackars värnlösa djur
jag HATAR dessa människor

 
Ingen bild

41 bast..

2 mars 2009 14:59

Vilken jävla dum idè att komma med! Död löser inga problem, det skapar nya för de kvarlevande. Min syster tog sitt liv för 19 år sedan, det går inte en dag utan att jag tänker på henne, hoppades att hon skulle vara här när jag blev pappa, det är tomt utan henne! Jag hatar! Människan är den största jävla paracit som lever på jorden! Sabbar allt för sig själv och andra levande. Fattar inte hur vi står ut med varandra. Våld föder våld, det vet jag och jag har fått det bevisat för mig! Nu går jag hellere undan, vet vilken skada jag kan åstadkomma om jag vill. Heller, blandar jag mig inte med folk eller ger mig in i situationer om det inte känns rätt i magen! Det är ett helvete att alltid känna sig ensam, jag tänker istället att jag har mig själv, och då känns det lite bättre.
Kram, alla ensamma....

 
niko

niko

16 juli 2009 20:16

denna författaren hjälpte mig i min svåraste stund i livet sen dess har jag inte hatat mig själv eller andra någonsin mer jag förstod att det finns mer även när vi dör testa och läs böckerna finns på svenska
MÅNGA MÄSTARE MÅNGA LIV BRIAN L .WEISS FINNS MER BÖCKER

http://brian l weiss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 maj 2010 21:08

I'd tell you sad stories of my childhood   Dreams dreams, of when we had just everything dreams of me and you And it seems it seems that i can't shake those memories I wonder if you have the same dreams too   The littelest things they...

Av Anna - 18 februari 2010 19:20

I wanna be forgotten And I don't wanna be reminded You say please don't make this harder No I won't yet   I wanna be beside her She wanna be admired You say please don't make this harder No I won't yet   Oh dear, is it really all ...

Av Anna - 3 augusti 2009 18:01

He left no time to regret Kept his dick wet With his same old safe bet Me and my head high And my tears dry Get on without my guy You went back to what you knew So far removed from all that we went through And I tread a troubled track My odds are sta...

Av Anna - 21 juli 2009 19:38

Suerte que en el sur hayas nacido y que burlemos las distancias Suerte que es haberte conocido y por tramar tierras extrañas yo puedo escalar los andes solo por ir a contar tus lunares contigo celebro y sufro todo mis alegrias y mis males   Sabes que...

Av Anna - 3 juli 2009 20:44

So... so you think you can tell, heaven from hell, blue skies from pain? Can you tell a green field from a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell?   Did they get you to trade your heroes for ghosts? hot ashes for trees, hot a...

Skapa flashcards