Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Förutsägbart

Av Anna - 14 oktober 2007 10:17

Nu blev alla upprörda över vad jag skrev om rikemanspojkens död. Jag själv inkluderad.

<>Jag måste nog ursäkta mej med att jag inte tål saker som är för mainstream. Det är klart att det var hemskt att han dog och så. Men jag gillar inte hela jippot omkring det. Jag tror inte att hans anhöriga gör det heller,  åtminstone skulle inte jag uppskatta att massa fjortisar samlas och tycker att det är sååååå soooorgligt. Fjortisar har en läskig förmåga att förstöra alla djupa känslor. Och jag hatar att man ska engagera sig för en människas död på det sättet. Som att han var värd mycket mer än alla tusen barn som dör typ dagligen av svält och fattighetspeckel på andra platser.


<>Nu pallar jag inte ursäkta den där tanken mer.


<>Nu ska jag göra en såndär meningslös liten testsak som jag hittade på Ninushkas bilddagbok.


Någon manlighet och kvinnglighets skit: 


Min kvinnliga sida:

[ ] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[X] Tänkt på att matcha mina kläder? 

[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[X] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand? 

[ ] Druckit Cosmopolitan?
[ ] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[ ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[X] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] Blivit arg utan anledning?
[X] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[X] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?

Totalt; 16

Min manliga sida:

[X] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x] Ätit en blodig stek? fast mest av artighet iförsej

[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? Jag byggde en hylla, eller hur Nina :)

[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ ] Skött grillen under en grillfest?
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ ] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[X] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst nick hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[X] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?

[x] Lagat någonting på egen hand?
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[X] Tävlat i att dricka öl?


Totalt:14


Fan då. Jag blev tjej.

Jaja, någon gång ska verkligheten komma ikapp.


Kram på alla 

 
 
Ingen bild

adina

17 oktober 2007 06:59

han blev bara uppmärksammad för att han var rik, fallet var ju knappast unikt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 maj 2010 21:08

I'd tell you sad stories of my childhood   Dreams dreams, of when we had just everything dreams of me and you And it seems it seems that i can't shake those memories I wonder if you have the same dreams too   The littelest things they...

Av Anna - 18 februari 2010 19:20

I wanna be forgotten And I don't wanna be reminded You say please don't make this harder No I won't yet   I wanna be beside her She wanna be admired You say please don't make this harder No I won't yet   Oh dear, is it really all ...

Av Anna - 3 augusti 2009 18:01

He left no time to regret Kept his dick wet With his same old safe bet Me and my head high And my tears dry Get on without my guy You went back to what you knew So far removed from all that we went through And I tread a troubled track My odds are sta...

Av Anna - 21 juli 2009 19:38

Suerte que en el sur hayas nacido y que burlemos las distancias Suerte que es haberte conocido y por tramar tierras extrañas yo puedo escalar los andes solo por ir a contar tus lunares contigo celebro y sufro todo mis alegrias y mis males   Sabes que...

Av Anna - 3 juli 2009 20:44

So... so you think you can tell, heaven from hell, blue skies from pain? Can you tell a green field from a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell?   Did they get you to trade your heroes for ghosts? hot ashes for trees, hot a...

Skapa flashcards