Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Anna - 13 augusti 2007 21:03

Wintz påpekade att jag inte har bloggat på ett tag. Det har hon rätt i.Kanske behöver jag lite ventiler, kanske kommer det bara göra mig mer galen.Den som lever får se.Idag har jag kommit på ett faktum:Man lever troligtvis fler än en gång, och troligtvis glömmer man sina tidigare liv. Men inget hindrar en från att göra det här livet värt att minnas.Där misslyckades jag totalt med att förmedla den känslan som jag menade att förmedla.Tror inte att jag kommer orka förmedla den heller, så jag skiter nog i saken.Jag sitter egentligen och väntar på att Harald ska se klart på "Fight Club" så att han kan ringa mig. Han är världens sötaste och bästa.Nu kom jag på att jag saknar Niklas Ingelin.Han brukade ju uppenbarligen läsa min blogg.Jag tror jag ska hälsa på de söta små vännerna på Lessan inom en snar framtid.Jag börjar på Röda Stalin på torsdag och det känns som om jag har domedagen framför mig.Eller något.Det känns som jag har blivit sämre på att blogga. Stressigt.Den här sommaren har varit förjävlig på stresspunkten.Jag vet inte om jag orkar formulera mina tankar. Kanske vore det bra. Det känns som om något är på väg att ta form i min hjärna. Fast kanske ska jag inte släppa fram det.Albert säger att jag är cool. Nu blir jag glad, och bloggen tråkig.nu ringde Harald.Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards