Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Anna - 4 maj 2007 19:42

Min blogg är fin!


Så det så! 

Av Anna - 4 maj 2007 18:56

Tre namn du går under:

1.Mina

2.Mimpan

3.Hmm, jag vet inte. Ingen kallar mig något roligt.


<>

Tre saker som skrämmer dig:

1. Min psykopatsida

2. Livets och min egen meningslöshet

3. Tystnad



Tre saker du har på dig just nu

1.Mjukisbyxor

2.Alvas sunkiga gråa tröja

3.Ett svart linne



Tre av dina favoritband/grupper/artister (just nu)

<>1. Anna Ternheim
2. Mando Diao

3. Ebba Grön



Tre av dina favoritlåtar

<>1.The Scientist
2. Shoreline

3. Macy's dayparade



Tre saker du vill ha i ett förhållande

<> <>1. Mys

<><>2. Kärlek <>

3. Tillit



Tre sanningar

1. I'm a Raskolnikov

2. Det finns inte bara en sanning

3. Jag är allmänt sjuk i huvudet

Av Anna - 4 maj 2007 18:28

<>Jag hade skrivit ett långt inlägg, men det var så meningslöst så jag tog bort det.

Idag har jag:

Bevittnat Lillis klippning (den blev väldigt lyckad och jag har nu en riktig gullbulle till vän).


Träffat massa människor från min skolan. Pinsamhetsgrad hög eftersom jag ser ut som en manglad bäver i min lodisstil. Egentligen fattar jag inte varför jag envisas med att gå omkring utan smink och så när jag mår skit av det, men så är det att vara personlighetsklyven.


Vart på massa Seconhand butiker och hittat tusentals söta skor i fel storlek.


Vart på Judith's Herr och tittat på en gullig kille som var där och köpte kläder. Här måste tilläggas att Judiths Herr är den underbaraste platsen i världen och att jag tänker bosätta mig där och titta på alla tuffingar som går dit för att köpa kläder. Någon gång ska jag tvinga in någon söt kille dit och köpa massa kläder till honom. Jag blir helt besatt!! Fast personalen börjar väl tycka att jag är lite mystisk som hela tiden går in där fast jag inte kan köpa något.


Ätit muffins som Världens Sötaste Lillis har bakat.


Och säkert massa andra meningslösa saker.


Nu ska jag göra massa sånadär meningslösa ifyllningssaker. 

<>
Av Anna - 4 maj 2007 11:37

Lycka är att ha problem

Men att just för stunden inte se dem 

Ovido - Quiz & Flashcards