Direktlänk till inlägg 20 april 2007

Rubrik saknas

Av Anna - 20 april 2007 15:43

Jag är lite lugnare idag

Fast fortfarande jävligt förvirrad


Strax ska jag in till stan och träffa the Girls och äta någonstans. Sen ska vi på Neverstore.

Jag är lite rädd.

Vet inte ett skit om Neverstore. Och Johanna bangade eftersom hon trodde att det skulle vara så mycket fjortisar så hon bara inte skulle orka.

<>Säkert har hon rätt

<> Men jag hade inget bättre för mig, ochom jag hade stannat hemma så hade jag deppat sönder.


Jag fattar inte vad felet är, men jag är bara helt förstörd inombords. Det är det som är själet till att jag har varit extremt påfrestande att ha att göra med den här veckan.

Värdelöst

hehe, det är säkert det mest använda ordet i min blogg.


Jag hade gympa på morgonen idag. Det var ganska trevligt.

Man fick välja om man ville spela fotboll eller pingis. Först valde jag pingis, men sen visade det sig att jag var så värdelös på det så jag och Lillis gick därifrån. Efter ett tag hoppade jag in i ett fotbollslag, och det blev lite svårt eftersom jag är rätt dålig på fotboll också, men jag lyckades göra ett mål i alla fall (även om det var typ betydelselöst).


 På eftermiddagen spelade Johanna piano för musikläraren och jag och Vicky sjöng till. Det gick nog lite åt helvete.

Inte för att det blev något direkt fel, men han verkade inte alltför imopnerad. Troligtvis var det min hemska sångröst som förstörde hela grejen.

 Efter musik antiklimaxet kollade vi på Bowling for Columbine. Fast vi missade början, och sen efter ett tag fick man gå, så då missade vi slutet också.

Jag skulle vilja skriva lite om filmen, men nu måste jag typ gå.


Hoppas Neverstore och maffian tar död på mitt depphumör!

Bye! 

 
 
Ingen bild

Anni

21 april 2007 14:52

lyckades vi ta död på ditt depphumör då? (:

 
Ingen bild

Johanna

21 april 2007 16:13

Jag sov jättelänge inatt, och nu har jag precis vaknat efter ytterligare en timmes sömn på soffan.
Jag har en känsla av att ni har klagat på min obeslutsamhet under gårdagskvällen. Men det kanske bara är en känsla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 maj 2010 21:08

I'd tell you sad stories of my childhood   Dreams dreams, of when we had just everything dreams of me and you And it seems it seems that i can't shake those memories I wonder if you have the same dreams too   The littelest things they...

Av Anna - 18 februari 2010 19:20

I wanna be forgotten And I don't wanna be reminded You say please don't make this harder No I won't yet   I wanna be beside her She wanna be admired You say please don't make this harder No I won't yet   Oh dear, is it really all ...

Av Anna - 3 augusti 2009 18:01

He left no time to regret Kept his dick wet With his same old safe bet Me and my head high And my tears dry Get on without my guy You went back to what you knew So far removed from all that we went through And I tread a troubled track My odds are sta...

Av Anna - 21 juli 2009 19:38

Suerte que en el sur hayas nacido y que burlemos las distancias Suerte que es haberte conocido y por tramar tierras extrañas yo puedo escalar los andes solo por ir a contar tus lunares contigo celebro y sufro todo mis alegrias y mis males   Sabes que...

Av Anna - 3 juli 2009 20:44

So... so you think you can tell, heaven from hell, blue skies from pain? Can you tell a green field from a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell?   Did they get you to trade your heroes for ghosts? hot ashes for trees, hot a...

Ovido - Quiz & Flashcards