Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Anna - 23 mars 2007 16:19

Ibland måste man glo på lite Gaspard-bilder och tänka på en plats där allting inte är så jävla krångligt hela tiden.Det fuckigaste är att det typ är mig det är fel på, och inte min omgivning.En sak har jag i alla fall fått reda på idag. P är alldeles för självcentrerad för min smak, och från och med nu tänker jag bara skita i honom och hans jävla kompisar. Fuck fuck fuck!!Jag borde egentligen ringa Elsa och kolla när vi ska sticka. Men jag måste bara ladda upp mig lite först. Jag är typ helt slut. Både psykiskt och fysiskt.Jag hatar falska och elaka ungdomar, och för tillfället ser jag dem över allt. Det är som att det inte finns avslappnade människor någonstans. Ska bli skönt att träffa Elsis och dem ikväll. De är lite bättre människor helt enkelt.Blubb

Ovido - Quiz & Flashcards