Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Anna - 23 februari 2007 18:19

Imorgon sticker jag! Så nu kommer folk få stå ut med den fula bilden i min blogg i en hel vecka.HAHAHAHAHAKlagomål får framföras som kommentarer till något inlägg. Jag tänker inte sitta och oroa mig för att folk tycker att jag är ful på min bloggbild när jag är på semster :DSå skyll er själva. HAHAHAFrån och med nu är jag en självgod flicka. Jag tror på min egen skönhet och godhet och perfektion.Idag har jag lyssnat på SMK med Johanna och Lillis. Och Victoria, men det var liksom BD och Lillis som var de mest aktiva lyssnarna.Jag ritade en superfin teckning också, och så var jag funktionär på idrotten i skolan.Så har jag kramat Alice massa gånger också. Det får jag inte glömma. Jag har kramat massor med människor idag. Alla jag kom över. Fast Alice är den mysigaste.Sen åkte jag bussen hem, för jag missade mitt tåg.Och jag var dum nog att inte följa med maffian och fika. I och för sej hade jag inga pengar, men det hade säkert varit mysigt i alla fall.Nu har jag inte börjat packa ännu, och vi åker imorgon morgon. Så det är stillsam panik i mitt huvud.Jag har en Kentperiod nu. Till mina närmaste vänners (utom Lillis) skräck.Fast SMK var också bra. Det måste erkännas.Det bästa var ändå att vi lyckades reta upp omgivningen så jävla mycket med den musiken. Och att Johanna vägrade ge med sig och sänka basen :DNu ska här packas.Om jag orkar resa mig ur soffan alltså.Puss

Skapa flashcards