Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Anna - 22 februari 2007 20:04

Han har försvunnit.För att han trodde att jag skulle försvinna.Och han trodde rätt.För jag skulle försvinna.Men nu har han också försvunnit.Och han har försvunnit mer.För det var jag som skulle försvinna.För en gångs skulle var det han som skulle sakna och minnas.Men nej.Nu har han också försvunnit.Försvunnit.För alltid.Och istället för att glömma honom som jag hade tänktså måste jag minnas honomför att han glömde mig först.Så jävla orättvist.Han förstörde mitt försvinnande!!TomhetFast kanske hade allting varit annorlunda om det inte hade varit för den där grisen som förstörde förra gången. Då hade det bara varit vi två då.Ödet är lite extra ironiskt mot mig, verkar det som.Fan fan fan

Av Anna - 22 februari 2007 11:25

Nu är jag i skolan och väntar på att Lillis ska bli klar med sin Hemkunskap.Idag har jag gjort klart halva spanskaläxan och typ inget mer.Jag borde ha räknat matte, men det får jag väl ta med mig på sportlovet istället.Gud vad de är trööööööga.Gäddan är en seg tant.Nu blir jag galen!!!BlöööSpana in min nya omröstning förresten och kom gärna med din egen åsikt!Puss puss

Skapa flashcards