Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Anna - 21 februari 2007 19:15

En gubbe från någonstans ringde just och sökte mamma. Hon var inte hemma.Jag är trött och arg. Men egentligen är jag för trött för att vara arg.Hela skiten hänger på mitt immunförsvar nu. Och jag lovar att det inte kommer snabba sig på med den här förkylningen bara för att göra mig lycklig.Nu kom mamma hem.Vi ska äta middag.Jag har ingen matlust.Nu måste jag gå.

Av Anna - 21 februari 2007 12:56

Jag är hemmaDet är tråkigtPlus att jag är fett missnöjd eftersom jag missar matten, och kommer få asmycket att ta igen. Och engelskan som jag verkligen borde ha gått på eftersom jag vill höja mig där.Fast jag mår skit. Så det var nog inte fel beslut att stanna hemma.I alla fall så hoppas jag att jag blir frisk till sportlovet. Annars kommer jag bli så jävla arg.Blööö på sjukdomOch jag har en känsla av att jag kommer behöva ett mirakel för att hinna bli frisk tills på lördag.Jävla skit

Skapa flashcards