Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Anna - 19 februari 2007 19:12

Jag lever.Det är bra.Dagen började med spanska. S21:orna inledde med att vara en kvart försenade. Vilket var nära att leda till ett nervsammanbrott från min sida. Hur kan ni leva utan en Vicky vid er sida? Det är frågan...Jag insåg efter ett tag att det inte kommer hålla ifall jag fortsätter på samma sätt på spanskan framöver. Om jag sänker mig så dör jag, och det är inte bra.Sen hade vi lunch, och det var god mat. Jag åt lite vegeterianföda, vilket var smaskens.Sen efter lunchen så slog vi ner oss i kaféet och spanade efter ståtliga Pillowar. En och annan dök upp, och jag och Johanna spelade "Knockin' on heavens door" på gitarr för dem :DSen så hade jag NO, och det fruktade biologiprovet avklarades med stil. Jag är jävligt smart, men det är inget jag skryter om :DEfter det så måste jag erkänna att det slappades en stund i caféet. Men tillslut var Mina duktig nog att ta sig ner till datasalen och skriva på sin spanskauppgift.El Sagan om ringo recension.Sedan efter skolan så sprang jag iväg med Lillis. Vi tittade på tapeter till hennes rum och diskuterade lite smått och gott.Jag införskaffade även en concealer från H&M. Den kostade 40 kr. Så jag har inte alltför höga förväntningar på den.Sedan återvände jag til skolan, eftersom jag skulle ha IUP-samtal.Där mötte jag min vän Hannes. Och vi spelade Kalaha och diskuterade självmord och lite andra saker. Charmig var närvarande :DSen behövde Hannes räkna lite matte. Så då lade jag mig ner och sov i en kvart. Det var härligt.Sen kom själva IUP-samtalet, och det gick hyfsat bra. Bara att jag kände mig som jag hade huvudet inuti en kudde hela tiden. Så det var lite svårt att verkligen hänga med hela tiden.Så har jag för övrigt känt nästan hela dagen.Det bara passerar massa saker utanför kudden, och jag hinner knappt uppfatta vad det är för något innan det försvinner.Jag önskar jag var en intresssant person. Så jag kunde göra något åt PMS-kossans frammarsch. Hon får sina motgångar hon med, antar jag. Men just nu känns det så hopplöst bara.Hoppas jag blir frisk imorgon.Jag saknar TessGanska mycket faktisktNågon dag ska jag ringa henneeller något såntVarför går det åt helvete?Hoppas jag har järnbrist, som Niklas sa. Då kanske jag kan fortsätta leva.

Skapa flashcards