Alla inlägg den 18 februari 2007

Av Anna - 18 februari 2007 20:56

Det ordspråket lärde jag mej av min syster :D Den var bra. Fast det var en dum gubbe.Jag ändrar utseende på min blogg hela tiden. Det är för att jag alltid får en chock när jag ser hur den ser ut. Jag har inte ärvt min faders känsla för design tydligen.Nu har jag varit inomhus hela dagen och hostat och haft huvudvärk. Men nu börjar det faktiskt kännas bättre.Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Det har varit en helt händelselös dag.Om Ellie läser så kan jag bara hälsa att uppedatorn typ kraschade. Så det var därför jag försvann från msn.Jag har kollat lite på simhopp med min moder också. Det var lite intressant. Fast jag höll på och svimma när de skulle stå på händer uppe på den där stället där de hoppar från. Och så var de skitnära att slå i huvet massa gånger. Min syster har spelat sin sista match i serien idag. De mötte Solna, och vann. Så nu vann de sin serie. Det betyder att de får lättare motstånd i slutspelet.Intressant? Antagligen inte.Men jag är stolt i alla fall.Alva har en blogg också. fast hon är inte så aktiv. Har typ skrivit ett inlägg. :DDet var min intressanta dag det.BlääääPMS-kossan är min största fiende, men jag tror att jag har ett övertag.Puss

Av Anna - 18 februari 2007 08:31

Jag är vaken.Alvisen ska ha match. Jag ska inte följa med, men jag är ändå vaken.De väckte mig när de höll på att gå upp. Nu kan jag inte somna om.Jag har ont i huvudet och ganska mycket ont i halsen också. BleeeJag tror jag ska skippa träningen idag. Måste ringa Johanna.Jag får panik för att jag tränar så lite. Nu är jag en såndär ohälsomsam liten skit som blir överviktig och deprimerad. Snyft.Idag ska jag försöka plugga in den där Biologin. Och försöka göra lite matte också. Jag har så jävla mycket kvar.Spanskan kommer gå åt helvete befarar jag. Jag och Vicky har inte haft tid att snacka om det och göra den tillsammans.Igår försökte jag använda en såndär lexikon, men den sög. Så det slutade med att jag ringde min lilla Frida och frågade vad malagueño betydde. Det betyder en person som kommer från Malaga om någon undrar.Så nu kan jag översätta den första meningen i artikeln. :DIgår lärde pappa mig att spela gitarr lite mer. Jag är ganska dålig to be honest. Men träning ger färdighet.Jag börjar bemästra de svenska ordspråken :DPuss

Skapa flashcards