Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Anna - 17 februari 2007 10:57

Nu är det lördagsmorgon.Jag hade tänkt att gå upp tidigt och sätta mig och plugga. Jag hade ju den där planen om att bli värsta snillet. Men det funkade inte.Jag vaknade halv nio av min väckarklocka, men den stängde jag av och låg och drömde i en och en halv timme till.Nu har jag ätit frukost, men inte pluggat. Jag tror jag får skita i det där.Det där ordspråket: "Som man bäddar får man ligga" det stämmer verkligen inte in på mitt liv. Jag är alltid för slö för att fixa det som jag behöver göra, men tillslut så löser det sig ändå. Det är ganska irriterande, för de få gånger när det inte löser sig så blir jag bara så galen.Det är inte Gud som hatar mig. Gud är typ jättesnäll mot mig, men jag sabbar så mycket för mig själv så Gud orkar inte hjälpa till hela tiden.En annan tanke som har slagit mig är att jag kanske är nästa Jesus. Det har ju inte kommit någon profet på ett tag nu. Så det kan ju lika gärna vara jag.Tänk så underbart att vara Guds utvalda. Då skulle man säkert vara lycklig.Gud är ett mysterium.Varför inte bara göra så att allting ont försvinner och så att människor helt enkelt inte kan vara ledsna.Idag ska jag gå på bio med världens bästa Tannaz :D Det kommer bli kul som tusan.Allting annat ska jag glömma.

Skapa flashcards