Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Anna - 15 februari 2007 21:58

Bara att allting är skit och inte värt någotOch så kom jag på en liten dikt eller ngtLåt oss minnasLåt oss leLåt det finnasLåt dem leLåt det gro i varje fröLåt oss minnasLåt oss döFy fanJag tänker inte vara som honAldrig aldrig aldrigJag tänker inte vara som jagJag tänker vara mycket bättreJag tänker vara perfaktMen jag klarar ingetJag vill slå sönder världenoch förlåt för att jag skriver i den här bloggen, men ni får väl skylla er själva om ni läser detJag tappar tråden när jag ska logga in på den andra bloggenDet blir ionte spontant dåJag suger på att skriva när det inte är spontantJag suger på att planeraSom sagt är det inte mycket jag är bra påMen det skiter väl du iJag vill krossa världenSlå sönder alltingFörstöra för alla (framförallt PMS-kossan)Förstöra det som återstår av mitt livBränna ner allt till grunden och antingen börja om eller bara sluta andasSluta andas är det finaste uttrycketJag önskar jag kune arabiskaDet är det coolaste språket och de snyggaste killarnaVilken tönt jag ärVilken störd liten töntFörlåtJag ska inte skriva merJag får väl skriva någon annanstans

Av Anna - 15 februari 2007 20:55

Hela mitt liv bara suger just nu. Världen är ond mot mig och allting bara går utför.Igår grät jag sönder mig själv över en apa till kille som jag inte tänker nämna här.Sen fick jag bacillskräcksanfall och grät mig till sömns för att allting bara kändes så smutsigt.Idag krossade PMS-kossan nr.1 min dröm om en lite trevligare framtid. Plus att några dumma jävlar satt och mobbade mitt tåg när jag åkte hem.VARFÖR GÅR ALLT ÅT HELVETE?!I och för sej har jag gått på bio med Alice och Johanna och suttit och svullat på Pizza Hut. Det var mycket mysigt. Vi diskuterade allt ifrån nazister till Kinderägg och skrämde slag på de andra gästerna.Det hela förvärrades någorlunda av att notan blev ganska mycket högre än vi hade förväntat oss, vilket resulterade i att jag blev skyldig Johanna massa pengar som jag kanske inte kommer kunna betala tillbaka på ett tag. BleeDet sorgligaste var ändå PMS-kossans uttalande. Det kommer inte att lämna mitt huvud på många sömnlösa nätter. :(Kan någon bara komma och säga att allting är ett skämt.Det gör ont i mig. Riktigt ont.Och det är skrämmande. För det var länge sen sist det gjorde ont.Jag tror inte jag pallar den här gången.Jag tror jag kommer ge upp.Och litegrann hoppas jag att jag kommer våga ge upp också.Bara sluta andas.Det beror faktiskt inte bara på PMS-kossan. För jag kände lite illamående redan innan det. PMS-kossan förstärkte bara känslan av meningslöshet.Jag har lust att svälta mig. Men jag har inte den självkontrollen.Är inte det ironiskt?Jag är inte ens bra på att vara deppig.På lördag ska jag på bio med Tannaz och Michaela. Det ska bli supermysigt, för jag har börjat sakna dem rejält. Har inte pratat ordentligt med dem på typ evigheter.bleeNu håller jag på att bryta ihop, så jag tror jag byter till min andra blogg.Puss

Skapa flashcards