Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Anna - 3 februari 2007 16:40

Nu fryser jag igenJag vet inte vad jag ska skriva.Jag är livrädd för gymnasiet, för de kommer säkert mobba mig där. Eller så kommer de bara vara allmänt otrevliga. Sånadär människor som alltid ska tävla om allt. Såna som jag.Jag hatar det.Jag tycker bara man borde ta hand om varandra.Men jag kan inte vara trevlig och snäll själv. Så jag har väl ingen rätt att kräva något sånt av min omvärld.Nu är det mörkt ute...Om Madde missade tåget så kommer nästa om fem minuter.Depp depp deppVarför är jag så värdelös på att bara vara nöjd. Jag kan inte klara mig själv. Jag bara sätter mig och deppar.Jag är rädd för allting som gör ont.Feg och mesig.Och så fryser jag.Det är mysigt ljus här inne. Men ändå så tomt.Jag tänker flytta till Afrika. På riktigt.De har allt vi inte har.Gräset är alltid grönare på andra sidan ån.Gud så tråkig jag är.

Av Anna - 3 februari 2007 16:28

Idag har Madde varit här, och det har varit mysigt. Fast avslutningen blev lite brutal. Vi kom på fem minuter för sent att vi borde ha gått till tåget, så Madeleine fick springa iväg. Jag hoppas att hon inte gick vilse eller något.Har lite ont i magen över det där faktiskt. :(Usch usch.Jag vill ha sommar!!!!

Skapa flashcards