Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Anna - 21 januari 2007 17:47

Tre favoritfärger- Svart- Gul- BrunTre favoritmaträtter- Risotto genovese (pappas)- Taco-tårta- HamburgareTre favoriter inom musiken- Anna Ternheim- Mando Diao- KentTre favorittidningar- Elle- Bamse- hm, vet inteTre favoritstäder- Nairobi- Florence- LondonTre favoritplagg- Mina tunikaklänningar som jag köpte med Tannaz, Johanna och Tina- Raggsockor- MjukisbyxorVidarebefordras till de som läser!

Av Anna - 21 januari 2007 15:00

Oj vad man blir glad av Nalle Puh!Han är så kravlös.Jag tänker gifta mig med honom alltså!

Av Anna - 21 januari 2007 14:56

Jag tog bort sanningarna :DVad ska jag göra nu då?Jag borde slå in mammas present, men Alva borde hjälpa till. Så jag tänker inte ge efter.Snart ska jag äta tårta.Det är en jättefin tårta som min mamma har gjort.Jag måste äta.Den är fin och god, och hon gjorde precis som jag viller ha den.Jag kommer få deprissionstankar av att äta den.Jag kommer känna mig stor och fet och ful.Och imorgon ska jag tillbaka till skolan igen.Varför är det så meningslöst? Det är ju inte roligt.:(BuuööööööhööööööJag fryser

Av Anna - 21 januari 2007 13:51

Oj vad jag har lust att ta bort sanningarna.Men det blir så meningslöst dåMin blogg är ful.

Av Anna - 21 januari 2007 13:15

Nu blev jag lite förbannad på Nalle Puh för att han är så jävla nöjd hela tiden!Bajsbjörn!Han är en riktig svikare

Av Anna - 21 januari 2007 12:59

Halva nian har gått. Det är bara en jävla termin kvar, och sen så ska jag börja i en klass som jag inte vet någonting om i en skola som jag inte ens vet vilken den är.Jag blir GAAAAAAALEN!!!!!Vart tog tiden vägen?!Mamma!iag blir helt iävla GALEN!Det är snö ute, och det är ju fint. Så länge man är inomhus i alla fall.Det är "socker" med Kent på min iPod. Och då tänker jag på förra året i alperna och allt som har hänt som inte alls känns som mycket.Jag och Alva har bestämt att vi ska åka snowboard tillsammans på sportlovet. Det är bra, för det ser mindre töntigt ut än skidor. Frågan är bara om inte jag lyckas tönta till det till det töntigaste när det är jag som ska stå på snowboarden. Men det återstår väl att se.Usch och fy. Jag vill inte välja gymnasium. Jag vill inte gå i Nacka. Tänka om jag träffar massa människor som jag borde känna igen, och så blir det pinsamt!Just nu har jag lust att välja L'Estradska bara för att få gömma mig för världen i några år till. Men det kan jag bara inte göra.Kanske kan jag byta tillbaka dit ifall Nacka är alldeles hemskt...Så måste jag bestämma mig för Nacka eller Värmdö som förstahandsval.Jag känner litegrann att jag prioriterar Nacka för att Värmdö har så höga intagningspoäng. Och det är ju inte bra. Men jag vet verkligen inte. Jag blir galen!Mina vill prata med Pillow om saken. Eller allra helst med Nalle Puh.

Skapa flashcards