Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Anna - 20 januari 2007 22:34

Jag känner mig in great need of en Nalle Puh i mitt liv. En som man kan krama på, och som säger saker som kanske inte låter så genomtänkta men som är väldigt kloka egentligen.Jag ÄEelskAr Nalle Puh.Jag tänker kidnappa Kims Puh-björn och krama den hela tiden. Den var den gosigaste någonsin.Inte ens Pillow har något att komma med mot honom, för Pillow är inte tillräckligt stor och tjock och gosig.Puh är den bästa.

Av Anna - 20 januari 2007 15:43

Nu har jag bestämt vilka gymnasium och inriktningar jag ska söka till. Jag har lagt in alla på den där hemsidan också. Men jag tror jag väntar lite med att lämna in dem, för jag kanske kommer på något mer jag vill tillägga.Såhär ser det ut nu i alla fall:1. Värmdö, SP inriktning Beteendevetenskap2. Nacka gymnasium, SP med Internationell profil3. Nacka gymnasium, SP inriktning Språk4. Nacka gymnasium, SP inriktning Juridik5. L'Estradska, SP inriktning Språk6. Värmdö gymnasium, SP inriktining Samhälssvetenskap7. Nacka gymnasium, SP inriktning Samhällsvetenskap8. Viktor Rydberg Jarlaplan, Estetiska inriktning Teater med samhällsprofil9. Solna gymnasium, SP inrikting FilmMed de poängen som jag har nu så skulle det bli mitt 2:ahands val som jag kom in på. Men om jag höjer mig i NO så kommer jag (i alla fall med förra årets intagningsgräns) komma in på Värmdö. Fast jag vet inte om Nacka kanske till och med är bättre. Men det kan man ju typ ändra på sedan.Det sjukaste valet är ändå Samhälssinriktningen (fan, det är lika svårt varje gång jag ska skriva inriktining) på Värmdö. För där tog de inte in några elever alls från andra kommuner förra året. Jag borde nog ta bort den från min lista.Jag har bra betyg.Det är trasigt i mig. Svart och trasigt.hejdå

Av Anna - 20 januari 2007 14:55

Det är svart och kallt i mig

Av Anna - 20 januari 2007 10:22

Nu är det lördag, och patetisk som jag är så sitter jag och bloggar. Men faktiskt så ska jag hitta på något vättigare sen. Vettigare? Vättigare?Jag ska på Öppet hus på Nacka gymnasium. Jag har kommit på att jag är lite rädd för Öppet hus:ar. Jag tror att det beror på att det är massa folk i ens egen ålder där som man kanske kommer behöva tillbringa tre år av sitt liv tillsammans med. Nu när jag känner mig så ful så är det lite jobbigt att behöva gå omkring bland såna människor. Jag känner mig liksom så dålig bara.Men jag får väl försöka gaska upp mig. Gaska?Jag hoppas jag träffar Johanna eller Kim där, för det skulle kännas lite stärkande. Fast Kim ska ju i och för sig kolla på Hantverksprogrammet. Så kanske jag inte ens ser henne.Nu ska jag sminka mig och försöka intala mig själv att jag inte är fulast i världen.Puss

Skapa flashcards