Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Anna - 18 januari 2007 18:18

Jag har inte haft den roligaste dagen. Fast ändå en bra dag. Mycket bättre än igår och i förrgår.Jag satt i caféet med Victoria, och då fick jag en liten förnimelse om hur det brukade vara på den tiden när jag var lite åt det normala hållet. Eller i alla fall inte sådär sjuk i huvudet som nuförtiden.Det kändes ganska bra.Men sen kom jag att tänka på att mitt liv faktiskt håller på att ramla sönder i småbitar. Och då blev jag något mindre munter.Det är som att jag slutar bry mig när det händer något sjukt jobbigt. Jag intalar mig själv att det inte spelar någon roll, och sen bara glömmer jag bort det.Den lilla egenskapen gör att jag inte lär av mina misstag och dessutom lyckas sabba massa möjligheter hela tiden.För tillfället känns det som att jag flyr för livet, rakt in i en återvändsgränd. Och jag bryr mig inte, för det finns ändå ingen annan väg att ta.Jag skulle bara vilja spola tillbaka mitt liv några månader och leva det på ett annat sätt.Jag är så extremt jävla korkad. Jag lyckas alltid säga fel saker till folk och knyta knutar på mitt liv som jag inte kan knyta upp.Imorgon ska jag spela lite gitarr för musikläraren. Det kommer gå åt helvete känner jag. Jag kan visserligen låten, men jag måste spela så jävla långsamt för att fatta någonting. Jag är så sorglig så jag bara borde dö.Nu vill jag bara gråta.Sova och låtsas att allting är bra.Flytta till Afrika och leva där.Nej, flytta till någon plats där de dyrkar fula töntar som mig.Vad i helvete gör man?Vad borde man göra nu?Kan någon bara hjälpa mig!Jag har lust att slå sönder hela skiten.

Skapa flashcards